منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 99809
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






رسالت ما در کانگ فوتوآ۲۱چیست:

رسالت ما در کانگ فوتوآ۲۱چیست:

ما انسانها در واقع دو گروه هستیم .دو گروهی،که حکم دو رود را داریم. دو رودی که از ابتدای آفرینش ،دارای جهت یکسانی بودیم. جهتی که خالقمان از ما انتظار داشت در آن هدایت شویم و هدایت کنیم نه تنها در آن راه برویم ، بلکه انسانهایی را با خود همراه کنیم.ولی در نهایت ما انسانها به دو رود تبدیل شدیم .یکی از رودها راه خود را کج کرده، تا جایی که از آن آب پاکی ،به مرداب تبدیل شده وتنها تعدادی حشره ی موذی دور خود جمع کرده .وقصد آن را دارد، تا عابری که از آن راه عبور میکندرا در خود غرق کند. تا جایی که از شدت ناراحتی ،گل نیلوفر از این عمل متأسف شده ، و به حال او ،در میان پلیدی زیبایی آفریده واما ما امید آن را داریم. که رودی باشیم به امید پیوستن به دریا، به امید در آماج تلاطم قرار گرفتن برای خود سازی، تا آن روز که خورشیدی بر ما بتابد، واز حرکت جمعی ما ابری به وجود آید .ابری که انسانهای پاک در آن قرار دارند. انسانهایی که با عشق به خود شناسی آمده اند. وقصد آن را دارند که ،در سرزمینی ببارند که در آنجا آهویی تشنه ،دردشت آن چشم به راه قطره آبی دارد.پرنده ای تشنه که در آنجا در حال جان دادن است و یاری من و تو را میطلبد. پیرمرد چاه کن که با دیدن من و تو خوشحال میشود وبا عشق بیشتر به کار خود ادامه میدهد.دهقانی که به امید رسیدن این باران، بذری میکارد ،تا قوت سالیانه خود را تأمین کند.آن در خت تشنه که دوست دارد سبز باشد تا عابری خسته در زیر آن سایه بگیرد  پس بیاییم به دریایی متصل شویم .که خواسته های ،چشم در راهی را بتوانیم برآورده کنیم 

) درود بر شما ای عارفان خطه ی طریقت ......توآ (21

مرغ چون از زمین بالا پرد،اگرچه به آسمان نرسداین قدر باشد که از دام دور باشد.همچنین اکر کسی درویش شود وبه کمال درویشی نرسد،این قدر هست که از زمره ی خلق واهل بازار ممتاز باشد.

48357030358528309174421769738n.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah